dagen

Dagen började med att jag gick ut och satte mig och tittade när stina lee och blondinbella och nån annan blogerska berättde om hur det är att blogga. jag tyckte att det var jätte kul. sen när jag ätit frukost fixade jag mitt löshår. jag tvätade det och det gick bättre en vad jag trodde. det blev finare nu ska jag bara klippa det lite! sen städade jag mitt rum och damsög och sånt tråkigt. men det är vigtigt fr att valpen inte ska äta upp något olämpligt. Sen åkte jag och pappa och köpte galler so mvi ska sätta som en hage till hunden och jag köpte ett par jätte fina skidbyxor. Jag <3 dem. haahaa nu sitter jag här och bloggar. har fått två komentarer på föra inlägget. det var kul. Vi har tittat på lite andra hundnamn också. såå vi får se hur det blir. pappa tycker mest om celine och mamma tycker mest om Vila, randa eller manda. Jag vill typ att den ska heta wilma tror jag. Men vi får se som sagt. här kommer bilderna på byxorna och ha en trvlig kväll.

image6


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) gillar den jag med!

2008-02-17 @ 17:10:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maria

tävla i alla :) hehe länka gärna..

2008-02-17 @ 17:56:24
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0