heej

nu sitter jag här helt förkrosad för att min kamera har gåt sönder och jag ska till london på lördag!!! Aaa jag kommer alldrig våga. hur gör man när man är liv rädd? nån som vet. jag kommer alldrig klara det. hoppas jag kan komma in på någon dato i london så jag kan berätta hur det gick. Ja jag flyger lörda mårgon och kommer hem tidag kväll och jag hämtar hunden på onsdag mårgonen. ha presic en vecka kvar. men ja hur ska jag göra för att våga flygga till london, vad ska jag göra för att ta det lungt, skriv några idéer snälla ;)

idag i skolan har jag jobbat ganska bra men man hinner inte så mycket för vi har idrott och föreläsningar nästan hela dagen. aa imorn får jag no g stanna kvar och plugga efter skolan. och ta med mig egen lunch så jag orkar. aa men nu ska jag gå. puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Maria

God Morgon, hoppas du får en trevlig dag :)

2008-02-21 @ 09:10:47
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0