Hejsan alla glada personer där ute!

Idag har jag varit i skolan och jobbat bra. Jag har gjort spanska hela dagen och ska göra det imårn med. Fast imårn blir det lite engelska också. Vi sitter även och lysnar på radio hela dagarna för om man ringer som 21 person efter att de har spelat en rihana låt två gånger på rad så vinenr man 2 biljeter till hennes konsär i stockholm. =) vi måste vinna, de lottar ut 2 gånger per dag och när jag ringde så ringde jag som 5 person. min komis på 9. så vi var väldigt snabba. sen ringde vi inte mer för det tar u bara några sek innan någon har vunit =(. Aaa men när jag kom hem pluggade jag och undine ett tag och sen filma vi lite och sen drog hon vid halv 8. Och kl 8 började simon och tommas på 3 så tittade jag , måns och pappa på det. Det var jätte kul. jaa hoppas ni har det bra.

nu är det 8 dagar tills jag får valpen. idag hemtar alla utom vi och en familj till sina valpar. Vi ska till london på lördag så då är det bättre om hunden är kvar. Fast jag skulle vilja hämta hunden nu och strunta i london, men varför berättar jag en annan dag. Puss puss och god natt ( jag är jätte tröt) hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0