dagen

idag har jag pluggat hemma. men ska till skolan i mårn. har även kollat på ne valp film där de svara på de vanligaste frågorna inom träning och sånt. hon har idag tugat i sig en lite bit av en stumpa. brosans!! fast jag fick ut det mästa ur munnen. hon har även tuggat sönder elsladen till lapopen så den funkar inte. vart jätte rädd att hon skulle få ström i sig. nu låter jag som världens mässt oansvarstagande matten i världen.. urs på mig! men jag ska skärpa mig. det handlar om någon annans liv.

här är bilder påa dagens outfitt

image33

röd helly hansen
ceap monday

och dagens smink



tunt lager mineralpuder
eyeliner
maskara
roge

Kommentarer
Postat av: Mozsii

Sööt gumms

2008-03-17 @ 07:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0