valpen

heej. idag har det inte hänt så mycket. wilma och jag har varit ute en gång och en gång har pappa varit ute. Wilma är jättevild idag. hoppar bits och lever rövare :P min valp det. aa nu sitter jag och äter frukost. och bloggar. eller frukost och frukost. typ 5 kötbullar som jag märkt att wilma också tycker om. jag tränar lite sitt övningar fortfarande så nu kan hon sitta utan att jag behöver stå framför näsan på henne nu kan jag stå på sidan säga sitt och hon sätter sig ner. ja hon är lätt lärd.

igår skrev jag inte. min kompis var här. vi backad världens godaste muffins och lekte med värdens bästa hund wilma. =) min kompis har världens sötaste hund som är en blandnig av boxer och det skulle vara en labrador, fast de hade antagligen sätt fel och det är nog en blandnig av boxer och cane corso.
deta var i sommras när hon var ett halvår, hon heter Mala och världens busigaste. Min kompis hade massa tips så det var en lärorik dag. ja ha det underbart.


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha söt:)

2008-03-02 @ 15:26:14
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Karin

hihi så söt

2008-03-05 @ 17:12:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0